Call Me Maybe
Cyclops owners



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello ppls xx) Welcume to my blog.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Pertama kali kenal ♥

Assalamualaikum......
23/Ogos/2012  Khamis. Hari itu adalah hari yang paling bermakna buat aku. Seseorang lagi telah hadir dalam hidup aku. Nak tahu siapa? Meh sini dekat sikit. Nama dia? Tenenene! -_- Hmm. Nama dia Mohamad Faridzuan b. Shariff. Ohh, baru aku tahuu yang kau nih anak Shariff. Sebab selama nih aku asyik tertanya tanya anak siapa lahh nihh kann? Dah lah mata sepet, tinggi, awesome. Huhuuu :* Hesh, jatuh cinta dekat kali kedua pulak. Susahhhhh! Aku suka dekat dia  dah lama pun? Tapi time tuh mana boleh heboh heboh nanti awek dia marah. Sewammmmmm. Eh? Dua ex-couple dia tuh aku tak berapa nak suka sangat. Gegehhhh tahuuu -_- Hahaa. Hesh, kalau dia nak pergi mana mana mesti aku nak tahuu. Kadang kadang tercari cari kalau dia takdaa? Hmm. Gatal betul kauu kann Tyra xP Pertama kali kitorang jumpa? Hah! Nak tahu dekat mana? Dekat hati aku lahh. Eh, silap dekat bas ........................................ stop! Bagus kan? Time tuh ada pasar malam. Lepas habis beli/jalan kitorang terus lepak dekat bas stop. Terbaikkkkkk (y) Lepas tuh tiba tiba pakwa kawan aku nih nak jumpa awek dia. *shuhada* Ingat kan nak buat apa rupanya nak date. Wahh, so sweet :'* Aku? Tinggal duduk tercegat sorang sorang tanpa teman. Roy? Dia pergi mana entah? Tak tahuuu. Taknakk tahuu punnn xP Penat aku tunggu dorang date. Dorang date? Takda lah lama mana? Kejap? Tak juga? Eh, aku pun taktahu lahh. Pandai pandai lah korang fikir sendiri k. Lepas habis dorang date kitorang balik. Dah lama sangat tuhh? Again, aku keseorangan lagi. Kesiann :< Kawan aku *shuhada* dia jalan dengan pakwaa dia. Wahh, best nyaaa. Roy? Dia jalan dengan moq kodd? Tak pasti -_- Aku jalan sorang sorang :'( Yang ada dekat situ Halim, Moq, Farid. Nthen, tiba tiba farid datang cakap dengan aku.

Farid : Halim dengan shuhada. Aku dengan nienie. Moq sorang? So, kau dengan moq. Kcunnn :*
Aku : *muka terkejut* Kepala kau. Taknakk akuu xP
Farid : *gelak* Hahahahaaa :)
*Dialog tak boleh nak bagi ayat yang betul sangat, nanti kantoi*


Huh -_- Muka aku time tuh merah sangat. Malu lah katakan? Nak buat macam mana? Boleh pulak kau bagi aku moq? Taknakk akuu. Katil tak muat nanti. Ecehhh, gurauuuuuuuuuuuu :) Sejak daripada tuh aku selalu sangat jumpa dia. Takda lah selalu :* Huh -.- Maluu gilaaaaaaaaaaaaaaaa! Lepas tuh hari demi hari, 23/08 kau mintak couple dengan aku. Memang tak percayaaa langsung. Setelah lama kitorang kenal akhirnya couple jugak. Heeee ^^ Time kitorang kawan just call makcik/pakcik aje. Eh, dah tua sangat kee? Hahaaa :) Lepas tuh dah couple? Hmm. En ...................................................... tah? Mana boleh bagi tahuuu. Pejam celik dah 3bulan kitorang couple. Sungguh tak percaya lagi. Sebab sebelum nih aku takpernah couple lebih dari 3bulan. Sebulan? Lagi lagi takkk? Sebab time tuh ex-couple aku semua macam FVCK! Oppsssss --' Jangan marah. Btw, terima kasih sebab dah setia dengan aku. Aku harap kau tak tinggalkan aku. And, aku harap kau tak curang k. Janji. Jangan mungkiri janji k. Hahaa xD Walaupun kau bukan yang pertama tapi aku harap kau adalah yang terakhir. Janji k. Hmm. Sayang kauu sampai mampussssssssssssssss. Sayang forever 
 Huh! Okay lah korang, malas nak stowwy panjang panjang. Penat aku nak type :'<

#Terima kasih sebab sudi membaca. Assalamualaikum.........