Call Me Maybe
Cyclops owners



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello ppls xx) Welcume to my blog.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Disebalik senyuman, terukir sejuta kesedihan.


Hi, assalamualaikum blogging. Huh! Lama nya tak update blog.Mesti dah berhabuk kan? Hm, harini rajin sikit nak mengemas. Eh? Blog nih tempat tidur aku kea? *Potong bawang* Hahaaa xD Korang mesti tertunggu tunggu aku kann? Korang macam mana? Sihat? Aku? Syukur Alhamdulillah sihat. Bersyukur sangat sebab aku sihat walfiat. Heeee xD Aku sakit kea tak sakit kea sama ajee. Hm :'( Harini nak stowwy sikit pasal kita. Korang? Kenal tak budak dekad dalam gambar tuhh siapa? Akuuu leetuww? Korang nampak jeee kann aku selalu senyum/gelak semuaa lahh. Tapi disebalik kegembiraan akuu, terselit sejuta kesedihan yang takdapad lagi akuu nak tanggung? Setiap hari aku menanges. Aku dah tahan lagi lahhhhh? Hm, apa yang aku buat semua nyaa salah. Apa yang betul. Maybe aku nih takpatut untuk hidup dekat dunia nih lagi kod? Kalau aku mati mesti korang suka kan? Hm, aku tahu dah. Sebab hidup aku sekarang memang untuk menanges ajee hari hari. Tripleee urghhh. Aku rasa hidup aku sekarang dah tak bermakna. Hm, apa aku yang aku boleh buat? Hanya bersabar dengan semua orang :'3 Aku tak sanggup lagi nak menages setiap hari. Please jangan buat aku menanges. Aku nak happy/gembira macam orang lain jugak. Please faham! :'O Hanya seorang dalam dunia ni yang faham saya. Nak tahu siapa? "Aisyah Sofiera" Kenal dia? Mesti lah korang kenal kan. Dia kan budak comel, yang ada taik lalat dekat muka tuh. Triplee comel :) Hm, dia aje yang selalu dengar masalah aku. Korang? Korang? Boleh tak, aku stop sampai dekat sini ajee. Serious, rasa macam nak menanges balik. *Tengok* Hidup aku memang untuk menanges ajee. Tiada yang lain? Okay lahh korang. Aku harap korang happy selalu. Jangan jadi aku k. Assalamualaikum *Fake smile*