Call Me Maybe
Cyclops owners



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello ppls xx) Welcume to my blog.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Hidup ku semakin sepi :'/


Assalamualaikum.
Hi korang. Korang sihat? Kalau sihat Alhamdulillah :') Tyra? Hm, Tyra punn sihat jugak. Heheee ^^ Alhamdulillah Tyra masih bernafas lagi sampai kea harini. Bersyukur sangat sangat. Kepada yang telah meninggalkan dunia Fana ni Al-fatihah. Hm, harini Tyra nak cerita sikit pasal kehidupan Tyra sekarang. Kehidupan aku yang duluu dah hilang! Mana pergi? Hm, sedih gilaaa ahh --' Sekarang, hidup aku makin sepi. Ya Allah kenapa kau telah bagi dugaan yang begitu berat? :'/ Serious, sekarang hidup aku makin sepi. Kenapa kau datang wahai sepi? Hmm :'/ Please go away far here. Tak perlukan kau wahai sepi. Kenapa kau datang? Aku tersangat tidak memerlukan kau wahai sepi. Aku nak kau pergi! Pergi! *tak dengar kea* Aku mahukan kegembiraan. Please datang. Hidup sepi memang membosankan --' Sejak kawan aku dah pindah, aku makin sepi/terpinggir. Ya Allah :'/ Aku nak kawan aku balik. Tasha? Please pindah KL balik. Aku rindu kau sangat sangat. Number kau? Dah hilang. Sorry sangat sangat. Aku nak carik kau, tapi .............. :'/ Paling sedih? Aku selalu sangat dipinggirkan. Kenapa? Memang hidup aku untuk selalu dipinggirkan kea? Hmmmmm :'/ Ingat lagi, time pergi carefour. Aku terasa macam jalan sorang sorang. Urghhh, kenapa? Kenapa? Kenapa aku selalu dipinggirkan? Aku taknakk kehidupan aku macam tuhhhhhh! Tuh lah sebab sebab kenapa aku taknak keluar rumah. Aku tahu, bila aku keluar lepak mesti aku terasa dipinggirkan. Aku taknak merasa benda tuh lagi. Korang ajak keluar? Aku taknakkkkkk. *awal awal aku cakap* Sebenarnya kan, aku taksuka nak keluar ramai ramai. Aku lebih suka keluar dua/tiga orang. Eh eh? Lagi best :'/ Lepak dua/tiga orang senang sikit, boleh buli orang tuh. Heheee ^^ Again! Nak cerita lagi. Pergi sekolah punn aku rasa malas sangat sangat. Sebab, terasa dipinggirkan jugakk. Dorang semua cerita sendiri sendiri. Bukan nak cerita dekat aku sekali --' Kadang kadang aku tidur dalam kelas untuk hilangkan pinggiran aku tuh? Hmmm :'/ Aku berharap sangat hari esok dan seterusnya adalah hari yang paling gembira dan bermakna buat aku dan orang lain. Aku berharap lagi, aku dapat kegembiraan aku semula. Korang nampak ajee kan aku selalu senyum/gelak. Tapi, sebenarnya tidak! Aku adalah orang yang paling sedih time tuhhhh. Aku harap korang faham sebab apa aku tak keluar rumah or apaa apaa ajee lahh. Hmm, okay lah. Berhenti sampai disini sahaja cerita aku dekat korang. Hehee ^^ Bukan apa? Aku penat ni, mengatuk gilaa baby comel :* Muahahahaaaa. Assalamualaikum .......

  • Inginkan kehidupan yang baru
  • Mengharap tiada lagi pinggiran
  • Sentiasa berharap hidup menyepi akan hilang
  • Harap korang paham 
  • Hidup aku semakin sepi