Call Me Maybe
Cyclops owners



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello ppls xx) Welcume to my blog.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Sadlife :'(


Assalamualaikum. Ehee, lamanya tak update blog kan? Blog dah berhabuk woi *Tiup habuk* Harini tetiba mimpi nak update blog. Pasaipa? Hmm, idk? Luu fikir ahh sendiri bghoo -.- 
Hmm, yknow hidup aku sekarang makin............ Err -.- Taksanggup aku nak cakap. Taktahu nak mengadu dekat siapa sekarang ni. Asal nak cerita jee, semua buat muka. Hmm :'/ Siapa tak sakit hati kan bila org buat macam tu. Dekat siapa lagi sekarang ni? Hmm, sumpah taktahan lagi. Aku tahu korang manada suka aku dekat aku kan sekarang ni? Korang cuma pura pura jee depan aku. Belakang aku? Hmm, mesti kutuk aku kan? Cakap itu ini lah bagai...... Aku cakap dengan korang, macam nak taknak jee dengar. Apa salah aku sampai korang buat aku macam ni sekali? Hmmp :'c  Tolong lah cakap, If korang dah benci/ taksuka aku dah cakap. Jangan bagi aku jadi macam orang gila. Jalan dengan aku macam nak taknak jugak -.-  Kalau taknak keluar/ lepak dengan aku cakap. Biar jelaa wei, aku sorang sorang dekat sini. Korang pergi jelaa happy happy. Biarkan aku sorang sorang..... Siapa tak sentap bila orang buat dekat aku macam ni? Haaaaaaaaaa :'( Aku rasa macam terpinggir sangat. Asal semua nak buat muka depan aku? Apa salah aku? Kalau aku ada buat salah cakap. Jgn diam jee. Sedih dohh, bila korang buat aku macam ni. Bila aku mintak tolong macam nak taknak jee. Korang suka sangat cakap........ *Pandai'pandai fikir lah wehh* Malu tau wehh. Maruah aku bukan nak jaga -.- FED UP! Aku harap cepat aku pindah. Kalau aku duduk bts lagi buat apa. Korang bukan nak berkawan dengan aku pun. Biar jelaa weh, aku pindah cepat. Senang -.- Aman sikit hidup korang bila tak ada aku nanti kan. Mesti punya.... Takpayah nak cakap pun aku dah tahu dah x') Hmp, taktahu nak luah dekat siapa lagi. Semua bukan nak dengar pun dah sekarang ni. FEDUP lah dengan semua ni. Aku tahu korang cantik/ comel/ famous katakoo~ semua orang suka. Lainlah aku? Semua kutuk kutuk aku. Maybe, memang hidup aku macam ni kot. Sampai bila bila :'// Ish, biar jelaa. Ya Allah, tak ada siapa lagi untuk aku mengadu aku sekarang ni, hanya padamu sahaja aku boleh mengadu. Ya allah, kenapa berat sangat dugaan yang kau berikan kepada aku ini? Hmp :'// Sumpah taktahan nak hidup macam ni lagi. Ya Allah, kau kurangkan lah dugaan yang kau beri kepadaku ini.  Taktahannnnnnnnnnnn............. Btw, kenapa semua nak tinggalkan aku? Tak ada siapa nak berkawan dengan aku sekarang ni. Hmph, kenapa semua ni terjadi dekat aku? Aku taknak semua tu. Tolong lah belah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( Nak mengadu, aku nak sangat seseorang yang faham perasaan aku. Hmp, mesti tak ada kan? Aku tahu tuu. Biar jelaa wei, hanya Allah je tempat aku mengadu sekarang ni. Kenapa korang takpernah nak faham perasaan aku? Kenapa? Tolong lah sekali, faham sikit perasaan aku. Aku penat jaga hati/ perasaan korang. Aku? Korang takpernah nak jaga kan? Apa ni? Macam ni ke manusia zaman sekarang? Hmp, sokay lah wehh :'c  Korang buat jela apa yang korang nak. Tinggalkan aku sesorang :') Aku harap bila aku dah tak ada dekat dunia ni lagi, jangan lupa halalkan makan/ minum aku semua lah. Ampunkan salah silap aku dekat korang. Maybe, tu tak tersengaja aku buat. Aku harap korang dapat maafkan aku. Aku harap jugak, korang takkan pernah lupakan aku bila aku dah tak ada nanti :'/ Aku jugak macam tu. Takkan pernah lupakan korang hingga akhir hayat aku. InsyaAllah x') Byeeee.................... *Crying*